نمایشگاه آثار «سعید فلاح‌فر» برپا می‌شود

نمایشگاه آثار نقاشی سعید فلاح‌فر در گالری ایده پارسی برگزار می‌گردد.

نمایشگاه آثار «سعید فلاح‌فر» برپا می‌شودبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه آثار «سعید فلاح‌فر» در گالری ایده پارسی برگزار می‌گردد. این نمایشگاه که آثار نقاشی این هنرمند است روز جمعه 28 مهر ماه 1396 در گالری ایده پارسی افتتاح خواهد شد .

این هنرمند در بخشی از بیانیه خود اینگونه در باره آثار خود نوشته است:

جاذبه نام و شهرت و پول؛ مناعت طبع بسیاری از به ظاهر هنرمندان را ضایع کرده است تا جایی که اقلیتی که به طور ماهوی و تاریخی وظیفه ی پیشرو بودن داشت، در چند دهه گذشته، به خواست اکثریت متمایل می‌شود تا همچون هر بازار دیگری از اقبال عمومی و محبوبیت و ثروت و امکانات بیشتری برخوردار باشد. تفکر ناب و بلنداندیشی جایش را به درخشش‌های ناگهانی و هیجان‌انگیز، اما سطحی داده تا تعداد بیشتری را مجذوب کند. در اینچنین کنش‌هایی؛ همه الزامات هنر حداکثر به حیرتی ساده و زودگذر فروکاسته می‌شود. در این بازار مسگری، کم مایگان چنان بر طبل‌های بزرگ می‌کوبند که آواز نی لبک خوش الحان زرگران گم می‌شود. این سرانجام هنر ـ صنعت است که با حمایت بنگاه‌های مالی، سیاسی و ایدئولوژیک و البته با علائق ساختگی عام، قله‌های هنر را یک به یک فتح و پست می‌کند. آیا حذف هویت پیشین از هر شیء و رویدادی به هنر منجر می‌شود؟ این نمایشگاه؛ دوباره از چیستی، چرایی و چگونگی هنر و نقاشی می‌پرسد.

تعدادی از تابلوهای این نمایشگاه کاملاً اقتباسی است و هر کدام به اثری شاخص و یا شناخته شده از آثار هنر مدرن و معاصر اشاره دارد.

 گشایش: جمعه 28 مهرماه 1396 ساعت 16 تا 20

ادامه نمایشگاه نقاشی تا 3 آبان ماه هر روز از ساعت 17 تا 20

 

انتهای پیام/

معرفی نمایشگاه نقاشی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار