سنندج دارای هشت ایستگاه آتش‌نشانی است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: سنندج بعنوان دارای هشت ایستگاه آتش‌نشانی است که 155 نفر نیرو بعنوان آتش‌نشان در آن فعالیت می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ رامین اسدنژاد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج صبح امروز در روند بازدید نماینده مردم شهرستانهای سنندج ، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از سازمان آتش نشانی سنندج گفت: سنندج بعنوان مرکز استان کردستان دارای هشت ایستگاه آتش‌نشانی است که 155 نفر نیرو بعنوان آتش‌نشان در آن فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: با الحاق نواحی منفصل ننله، نایسر وحسن‌آباد به سنندج با هدف تسریع در امدادرسانی در مواقع بروز حوادث نسبت به اجاره ساختمان  واستقرار ایستگاه آتش‌نشانی در این نواحی هم اقدام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج  گفت: خوشبخاته با تملک زمین در نواحی نایسر و حسن‌آباد عملیات احداث ساختمان آتش‌نشانی در حال اجرا است و امیدواریم با مشارکت ساکنان ننله بتوانیم نسبت به آغاز عملیات  احداث ایستگاه مجهز آتش نشانی در این ناحیه هم اقدام نماییم.

اسدنژاد افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات که در مواقع بروز حوادث آتش‌نشانان را دچار مشکل می‌کند کمبود تجهیزات نظیر نردیان هیدرولیکی و دیگر تجهیزات لازم است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با  بیان اینکه قانون مشاغل سخت و زیان برای آتش‌نشانان در مجلس تصویب شده از نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد پیگیری لازم در خصوص اجرای این قانون را صورت دهد.

انتهای پیام/ دم

قانون مشاغل سخت و زیان‌آور برای آتش‌نشانان اجرا شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.