غیرقانونی بودن فعالیت تاکسی‌های اینترنتی دراستان

مدیرکل دفتر فنی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساز و کار تاکسی‌های اینترنتی به زودی اعلام می‌شوند و فعالیت این تاکسی‌ها تا زمان مشخص شدن ساز و کار در استان غیرقانونی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  حسین کاظمی در شورای ترافیک اظهار کرد: شهرداری در پیاده‌روهای شهر یاسوج اقدم به استقرار کیوسک کرده و مردم مجبور هستند برای عبور و مرور از خیابان استفاده کنند که 70 درصد آمار تصادفات رانندگی درون شهری مربوط به عابران پیاده است.

مدیرکل دفتر فنی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نصب کیوسک‌ها در میدان جهاد و فلکه هفت سین اکبرآباد بیان کرد: برخی از این کیوسک‌ها بدون مجوز هستند این کار 100 درصد خلاف است و این کیوسک‌ها برداشته می‌شوند.

وی با اشاره به وجود وانت بارها در سطح شهر یاسوج گفت: وانت بارها در سطح شهر ساماندهی شدند اما همچنان شاهد استقرار آنها در ورودی‌های شهر یاسوج هستیم که ترافیک، توزیع میوه نامناسب و سایر مشکلات را ایجاد می‌کنند که بهداشت به توزیع میوه‌های این وانت‌ها ورود کند.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تاکسی‌های اینترنتی گفت: ساز و کار تاکسی‌های اینترنتی به زودی اعلام می‌شوند و فعالیت این تاکسی‌ها تا زمان مشخص شدن ساز و کار در استان غیرقانونی است.

کاظمی در پایان در خصوص پل اول بشار گفت: ایمن‌سازی پل ضروری است و دستگاه‌های مربوطه نسبت به ایمن‌سازی پل اول بشار اقدام کند.

انتهای پیام/غ

عابران پیاده 70 درصد آمار تلفات حوادث درون شهری یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.