مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم:

تشکیل تیم امدادی واکنش سریع در استان قم /طراحی نرم افزار مدیریت سوانح توسط هلال احمر قم

گلفشان گفت:تیم امدادی واکنش سریع ،آماده شرکت در مانورهای مختلف در خصوص پدافند غیرعامل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ محمد گلفشان ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم،در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم که یکشنبه شب در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد به ارائه گزارشی از فعالیت‌های هلال احمر استان قم در زمینه پدافند غیرعامل پرداخت و اظهار کرد: در سال جاری ۱۲ رزمایش و مانور توسط هلال احمر در زمینه پدافند غیر عامل با همکاری سازمان‌های دیگر برگزار شده است.

وی افزود:‌ یکی از فعالیت‌های مهم هلال احمر اجرای طرح خادم بود و هدف این طرح آموزش به خانواده‌های ایرانی است که موجب می‌شود مردم آمادگی لازم را برای مواجهه با حوادث داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به شعار طرح خادم اظهار کرد: «خانواده آماده، جامعه آماده» شعار این طرح است و نیروهای جمعیت هلال احمر در طرح خادم به درب منازل مراجعه می‌کنند تا خانواده‌ها را آموزش دهند.

وی با اشاره به تشکیل تیم واکنش سریع از نوروز ۹۶ گفت: تیم امدادی واکنش سریع در استان قم تشکیل شده است که این تیم آماده شرکت در مانورهای مختلف در خصوص پدافند غیرعامل است.

گلفشان خاطرنشان کرد: نرم‌افزار مدیریت سوانح و نقاط حساس شناسایی‌شده در قم از سوی جمعیت هلال‌احمر آماده بهره‌برداری است، همچنین وظایف این جمعیت در خصوص پدافند غیرعامل مورد بازبینی قرار گرفت و وظایف هلال‌احمر احصاء شد.

انتهای پیام/ح

طراحی نرم افزار مدیریت سوانح توسط هلال احمر قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار