اداره ورزش و جوانان پلدختر؛

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در شهرستان پلدختر

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدخترگفت: همایش دوچرخه‌سواری در هفته تربیت بدنی در شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی محمد نورعلیوند، رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: ۹۶۶ نفر از ابتدای امسال تاکنون وام ازدواج دریافت کرده‌اند که حدود ۱۰ میلیارد تومان در سطح کل شهرستان برای ازدواج جوانان وام پرداخت شده است.

وی افزود: هزار و ۲۴۳ نفر در شهرستان پلدختر متقاضی وام ازدواج بودندکه ۹۶۶ نفر وام دریافت کرده و ۳۰۰ نفر در نوبت وام ازدواج هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر در ادامه گفت: ۱۰۰ درصد کسانی که متقاضی وام ازدواج از بانک رفاه بودند وام خود را دریافت کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی گفت: هفته تربیت‌بدنی از ۲۴ مهر تا دوم آبان ماه باشعار ورزش، سلامت، فرهنگ و امید آغاز می‌شود که برنامه‌های متنوعی در این هفته در پلدختر برگزار می‌شود.

نورعلیوند به برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی اشاره کرد و گفت: دیدار با امام‌جمعه، غبارروبی قبور شهدای گمنام پلدختر، همایش کوهپیمایی و راهپیمایی عمومی و خانوادگی، شرکت درنمازسیاسی عبادی جمعه، برگزاری مسابقات دانش‌آموزی، دانشجویی، دیدار با پیشکسوتان ورزشی و تجلیل از آن‌ها، برگزاری بازی‌های بومی و محلی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و تجلیل از آن‌ها، همایش دوچرخه‌سواری، تجلیل از پیشکسوتان اداره ورزش و جوانان، مسابقه فوتسال دانشجویی با حضور ۱۵ تیم، رایگان شدن تمام سالن‌ها و اماکن ورزشی شهرستان در روز دوم هفته تربیت و بدنی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی پلدختر است.

وی گفت: موضوع جوانان در حاشیه اداره ورزش و جوانان قرار گرفته که حتی هزار تومان بودجه برای بحث جوانان به ما تخصیص پیدا نکرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر با انتقاد از مسئولان پلدختر برای حمایت نکردن از قهرمان کشتی جهان فرشاد گفت: مگر ما چند نفر مثلا این ورزشکار در شهرمان داریم که هیچ کدام از مسئولان پلدختر از وی در بازگشت ازقهرمانی آسیا تجلیل نکرد، همه ما به فرموده  مقام معظم رهبری باید ورزش را جدی بگیریم و انتظار داریم مسئولان پلدختر کمک یار اداره ورزش و جوانان پلدختر باشند.

انتهای پیام/د

 همایش دوچرخه‌سواری در شهرستان پلدختر برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار