در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تغییر نام «ملکه موریانه‌ها» به «سکام حبس»/ فیلمنامه نهایی شد

سامان سالور پس از چند سال قرار است فیلمنامه‌ای با نام «سکام حبس» را بسازد.

فیلمنامه «سکام حبس» نهایی شد/ این اثر عصاره بیست سال ماندنم در سینماستسامان سالور کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت خود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمنامه «سکام حبس» با نام قبلی «ملکه موریانه‌ها» نهایی شده و منتظریم زمینه‌های تولید و سرمایه‌گذار به بهترین شکل قطعی شود تا آغاز به کار کنیم.

وی با اشاره به فصل مورد نیاز برای ساخت جدیدترین فیلمش عنوان کرد: حال و هوای فیلم، زمستانی و پوشش جغرافیایی این فصل کلا به این روزها ربط پیدا می‌کند و فکر می‌کنم تا قبل از پایان زمستان کار را تولید خواهیم کرد چون اگر زمان را از دست بدهیم باید برای سال آینده در همین بازه زمانی صبر کنیم.

وی ادامه داد: اگر بستر تولید این فیلم کاملا آماده باشد دی یا بهمن پیش‌ تولید آغاز می‌شود.

این کارگردان بیان کرد: از سویی کار ما برای تولید این اثر به دلیل ترافیک ساخت فیلم‌ها برای رسیدن به جشنواره فیلم فجر و هماهنگی با عوامل و بازیگرانی که مورد نظر ماست دشوار خواهد بود اما تمام تلاشمان را برای تولید آن در این فصل خواهیم کرد.

سالور اذعان داشت: شرط اول برای ساخت «سکام حبس» سرمایه‌گذار و انتخاب آن و صحبت درباره جزئیات ساخت و شرط دوم انتخاب و همکاری با عوامل و بازیگران مد نظر ماست.

این کارگردان درباره جذابیت فیلمنامه «سکام حبس» گفت: فیلمنامه این اثر بسیار جذاب است و خود من از بین تمام قصه‌ها از همه بیشتر علاقه‌مند به ساختش هستم، از لحاظ نگارش نیز به شدت روی آن کار کردم تا به نسخه نهایی و دلخواه برسد.

وی افزود: ترجیح دادم پس از چند سالی که کار نکردم، اثری را تولید کنم که قابل تامل باشد و بهترین را جلوی دوربین ببرم و فکر می‌کنم این اتفاق رخ داده است. در این راستا کسانی که در زمینه فیلم‌های اجتماعی مطرح هستند و نامی دارند پس از خواندن فیلمنامه به قابل تامل بودن آن اذعان داشتند.

این کارگردان درباره موضوع و معنی «سکام حبس» تصریح کرد: این یک اصطلاح بین معتادان به مواد مخدر است و در واقع پروسه شروع اعتیاد آن‌ها محسوب می‌شود.

سالور خاطرنشان کرد: این فیلم عصاره و نتیجه بیست سال بودن من در فضای سینماست که امیدوارم آن چیزی که از لحاظ ذهنی مد نظر ماست پیش برود و اتفاق بیفتد.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فیلم جدید سامان سالور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار