کسب رتبه برتر استانی ناحیه یک سنندج در پوشش تحصیلی مقطع ابتدایی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: سال تحصیلی یکی از موفق‌ترین سال‌های تحصیلی را سپری کردیم و در دوره ابتدایی رتبه اول استان را به دست آوردیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان که در مدرسه دخترانه نامدار مرادی سنندج برگزار شد، گفت: انجمن اولیا و مربیان پیشینه‌ای بیش از ۷۰ سال در کشور ما دارد و در آموزش و پرورش‌های پیشرو دنیا از نهادهای تاثیرگذار در امر تعلیم و تربیت است.

 وی با اشاره به اینکه اگر انجمن اولیاء و مربیان قوی و فعال داشته باشیم شاهد پیشبرد برنامه‌های آموزشی و پرورشی در مدارس خواهیم بود، افزود: امید که امسال نیز شاهد شکل‌گیری فعالتر و پویاتر انجمن اولیا و مربیان مدارس باشیم.

حسینی بیان کرد: سال تحصیلی گذشته با همکاری همکاران و معلمان مدارس یکی از موفق‌ترین سال‌های تحصیلی را سپری کردیم و در دوره ابتدایی رتبه اول استان را به دست آوردیم.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج یادآور شد: در انواع رقابت‌هایی که پیش‌بینی شده در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و علمی به ویژه جشنواره خوارزمی رتبه‌های برتر استان و کشور را کسب کرده‌ایم.

حسینی دبیرستان نامدار مرادی را از مدارس موفق ناحیه یک سنندج دانست و خاطرنشان کرد: امید با همکاری انجمن اولیا و مربیان شاهد موفقیت‌های بیشتر در مدارس باشیم.

 وی یکی از پیش زمینه‌های تفکیک فضای آموزشی دو مدرسه ادغامی بود و افزود: این مهم منجر می‌شود دانش‌آموزان در فضای آموزشی استاندارد تحصیل کنند.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج بیان کرد: انتخابات انجمن اولیا و مربیان در بیش از یکصدهزار واحد آموزشی کشور برگزار می‌شود و این بیانگر اهمین همکاری و هم‌افزایی اولیا و مربیان است.

انتهای پیام/ د م

انتخابات انجمن اولیا و مربیان به همفکری و هم‌افزایی آنها می‌انجامد

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.