تجلیل از خانواده شهداء، اداره کل زندان کرمان

در نشستی صمیمانه با حضور مدیر کل زندان های استان از ۸۵نفر از خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران اداره کل زندان های استان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، در این مراسم رمضان امیری مدیر کل زندان های استان کرمان گفت : خانواده شهدا و جانبازان، صاحبان اصلی انقلاب هستند.
رمضان امیری افزود: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، صاحبان اصلی انقلاب اند که با عشق، دین، حق و آزادگی، جان خود را فدای اسلام کردند.
وی با اشاره به اهمیت و نقش جانبازان و ایثارگران در کشور، اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، با نثار جان خود از میهن اسلامی محافظت کردند و امروز وظیفه ما این است تا با حمایت خود از خانواده های آنان، دین خود را ادا کنیم.
وی با اشاره به کار سخت زندانبانی تصریح کرد: ما افتخار این را داریم و در فضایی کار میکنیم که از جبهه و جهاد کمتر نیست.
وی گفت: کار در زندان یک امتحان الهی است و زنده کردن نفس انسان را بر عهده دارد.

آقای میر شکاری مسئول امور شهداء، جانبازان و ایثارگران اداره کل زندان های استان گفت: نقش حیاتی و تعیین كننده شهدا و ایثارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و استقلال كشور، بسیار حائز اهمیت بوده است.
وی با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، افزود: اقتداری كه نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به بركت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد : برای زنده نگهداشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همه باید تلاش كنند كه این فرهنگ به نسل های آینده انتقال یابد و نباید از نقش مهم خانواده شهدا برای انتقال این فرهنگ با ارزش چشم پوشی کرد.
این مراسم به میزبانی کانون اصلاح و تربیت برگزار شد و در پایان توسط مدیر کل زندان های استان با اهداء لوح و هدیه از ۸۵ نفر از خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار