معرفی سرمربی و کادر فنی جدید تیم سیاه جامگان

نشست خبری باشگاه فرهنگی ورزشی سیاه جامگان و معرفی سرمربی و کادر فنی جدید این تیم با حضور اصحاب رسانه در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  علیرضا مرزبان در نخستین نشست خبری بعد از انتخابش به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: پیشنهاد شده بود که به دلایل مسائل حاشیه‌ای کنفرانس برگزار نشود، ولی ما باید در شفاف‌سازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی افزود: احساس خوبی به مردم مشهد دارم، در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ام، اما میهمان‌نوازی مردم اینجا را هیچ‌جا ندیده‌ام.

‎مرزبان گفت: در دو روز گذشته صحبت‌هایی با مدیران سیاه‌جامگان انجام شد، علی‌رغم صحبت‌هایی که با من می‌شد و برخی می‌گفتند که با رفتن به سیاه‌جامگان پا در آتش می‌گذاری، اما در نهایت هدایت این تیم را پذیرفتم.


سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با بیان اینکه  احساس خوبی که در مجموعه ورزشی سیاه‌جامگان و شهر مشهد وجود دارد به من انگیزه می‌دهدافزود: این تیم اول شهر مشهد است و ما باید وفاداری خود را به این تیم نشان دهیم.
 
مرزبان افزود:تیم سیاه‌جامگان متعلق به مردم این شهر و لیگ برتر است و احترام خاص خودش را دارد. با وجود تمام مسائل حاشیه‌ای باید به این تیم کمک کنیم.

‎وی در ادامه به حضور اکبر میثاقیان در این تیم اشاره کرده و گفت: اکبر میثاقیان فصل گذشته معجزه کرد و موفق شد این تیم را در لیگ نگه دارد، اما این اتفاق برای من نیز افتاده است و حرکتی که می‌خواهیم دیگر پیش نمی‌آید و به بن‌بست می‌رسیم.
 

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهدادامه داد: خواهش می‌کنم کمک کنید تا نتیجه بگیریم، این تیم لیاقت این را دارد که بهترین نتیجه را بگیرد و در لیگ برتر بماند.

‎مرزبان درباره انتخاب رضا عنایتی به‌عنوان کمک مربی این تیم گفت: وقتی اسم سیاه‌جامگان به میان آمد عنایتی به خاطر مردم مشهد این پیشنهاد را قبول کرد.

‎لازم به ذکر است علیرضا مرزبان آقایان رضا عنایتی، میثم رضاپور، باقر احمدی را به عنوان کادر فنی تیم خود در تیم سیاه جامگان انتخاب کرد.
 
 انتهای پیام // م. ا
 

نشست خبری سرمربی جدید تیم فوتبال سیاه جامگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.