درخواست جامعه اسلامی دانشجویان از مدیران آموزش عالی

جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای به مدیران ارشد آموزش عالی خواستار موجه شدن غیبت دانشجویان حاضر در راهپیمایی اربعین شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان جامعه اسلامی دانشجویان با ارسال نامه‌ای به سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ایشان خواستند تا دستورالعمل‌های لازم را  برای موجه محاسبه شدن غیبت  دانشجویانی که در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند به دانشگاه‌ها ارسال شود.

در آغاز این نامه آمده است:
و َمَنْ یُعَظِّمَ شعائِرَ اللّه فَإنَّها مِن تَقْوی القلوب (سوره حج آیه 32)
و هرکس شعائر الهی را بزرگ دارد، این کار نشانه ی تقوای دلها است.

در ادامه درخصوص دانشجویان شرکت کننده در راهپیمایی عظیم اربعین  آمده است: با عرض سلام و احترام، باتوجه به نزدیک شدن ایام اربعین شهادت سیدالشهدا و سیل جوانان و دانشجویان مشتاق حضور در دانشگاه عشق و معارف حسینی، خواهشمندیم در راستای تسهیل حضور حداکثری و پاسداشت هرچه بیشتر این شعارالهی، دستورالعملی به دانشگاه ها ارسال شود، تا غیبت دانشجویان حاضر در راهپیمایی عظیم اربعین سید و سالار شهیدان موجه محاسبه شود.
امید است خداوند نام ما و شما را در زمره عزادران حسینی منظور گرداند.
پیشاپیش از بذل توجه شما سپاسگزاریم.

غیبت دانشجویان حاضر در راهپیمایی اربعین موجه شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
منم در خواست دارم ولی کسی گوش نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
برید بابا طرف سه ترم سه ترم مشروط میشد ... تو دانشگاه تازه آخر سر که فارغ التحصیل شد شاگرد اول دانشگاه شده بود خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار