وجود زیرساخت های مناسب در امر توسعه فرهنگ

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت:وجود زیرساخت های مناسب ما را در امر توسعه فرهنگ و نوابغ هنری یاری می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،نشست شورای شهرستان های اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمان امروز با حضور محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام موسوی، مشاور معاون حقوقی وپارلمانی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین استان در رابطه با عملکرد نیم سال ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و بیان مشکلات مربوطه برگزارشد.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس دراین جلسه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد ادارات مربوطه عنوان کرد:طبق گزارشات مربوطه ازسوی مسئولین اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، خدمات ادارات ارشاد شهرستان ها افتخار آمیز و درخور تحسین است.
نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم زیر ساختها برای توسعه فرهنگ شهرستان افزود: وجود زیرساختهای مناسب می تواند ما را در امر توسعه ی فرهنگ و ریشه دار کردن هنر و یافتن نوابغ هنری و فرهنگی در شهرستان یاری کند و در صورت وجود زیرساختها می توان به آینده ی فرهنگی یک شهرستان دل بست و انگیزه ی بیشتری برای ادامه کار یافت.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی دررابطه با مشکلات پیش رو ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد:تمام سعی و تلاش خود را در جهت تقویت و ارتقای رتبه و کسب درجات بالاتر چه ازطریق استان و مجلس و چه از شورای عالی انقلاب فرهنگی بعنوان عضوی از این شورا انجام خواهیم داد.
انتهای پیام/ی

ریشه دار کردن فرهنگ وهنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار