برگزاری همایش تجلیل از نخبگان ورزشکار جیرفت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: همایش تجلیل از ۱۳۰ نفر نخبگان ورزشی و پیشکسوت ورزشی،خیرین و رؤسای هیئت های ورزشی در جیرفت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سلحشور سالاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت:همایش تجلیل از ۱۳۰ نفر ورزشکار و پیشکسوت ورزشی،خیرین و رؤسای هیئت های ورزشی با حضور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان شهرستان صبح امروز در جیرفت برگزار شد.

سلحشور سالاری افزود: در این مراسم از ورزشکارانی تجلیل به عمل آمد، که در مسابقات کشوری و بین المللی دارای مقام های مختلف و باعث افتخار آفرینی شهرستان و استان و حتی کشور شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: طی مراسمی در روزهای آینده از ورزشکاران و مربیان داخلی که در مسابقات برون و درون استانی به مقام رسیدند تجلیل می شود.

همچنین یحیی کمالی پور نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه ما مسئولان این است که به بهترین نحو از ورزشکاران حمایت کنیم و شایسته نیست که ورزشکاری بدون لباس یا کفش ورزشی راهی مسابقات شود.

کمالی پور گفت: همه مسئولان باید همت به خرج دهیم تا تمامی ورزشکاران ، بخصوص قهرمانان به درستی حمایت شوند تا هیچ دغدغه مالی نداشته باشند و بدون استرس بتوانند راهی مسابقات شوند که برای خود و شهرستان افتخارآفرینی بزرگ داشته باشند.
انتهای پیام/ی

تجلیل از نخبگان ورزشی جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.