تعامل در جهت تکمیل و توسعه آب شرب در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در دیدار با شهردار ایلام بر تلاش برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم تاکید کرد.

تعامل در جهت تکمیل و توسعه آب شرب در ایلام

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جداسازی آب شرب از فضای سبز، بررسی وضعیت طرحهای درحال اجرای آب و فاضلاب و هماهنگی های لازم برای ادامه اجرای این طرحها و... از جمله موضوعاتی بود که در دیدار مدیر عامل آبفای استان با شهردار جدید ایلام مطرح گردید.

مهندس بیرانوندی در این دیدار همکاری و تعامل همه نهادها در خدمت به مردم را لازم و ضروری دانست و افزود : با توجه به اینکه اغلب امورات مربوط به توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب مستقیما با شهرداری در ارتباط بوده امید داریم که با ارتباطات و هماهنگی های که وجود دارد، بتوانیم در کوتاهترین زمان این امورات را به سرانجام برسانیم.

مدیر عامل آبفای استان با تاکید بر جدا سازی آب شرب شهر از فضای سبز گفت: تلاش داریم با راه اندازی آب پسماند تصفیه خانه فاضلاب ایلام از آن در جهت آبیاری فضای سبز استفاده گردد.

شهردار جدید ایلام در این دیدار گفت : در شهر ایلام فقر درآمدی حاکم است و دستگاههای اجرایی بایستی در این خصوص با شهرداری همکاری کنند تا مشکلات شهر حل شود.

طالب صادقیان گفت: نبود شرکتهای بزرگ صنعتی و ضعف گردشگری در استان باعث کمی درآمد ازجمله عوارض شده است.

وی با بیان اینکه انتظار مردم توسعه زیرساختهاست و باید به این خواسته بحق مردم بایستی جامه عمل بپوشانیم گفت با همکاری و همدلی مسئولین استان و مشارکت مردم و اعتمادسازی بین مردم انشاالله در آینده شاهد رشد وشکوفایی شهر ایلام باشیم.وی گفت: برای چهار منطقه پیش بینی شده که آب فضای سبز از آب شرب جدا میگردد و بتدریج برای سایر مناطق عملیاتی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ه

 

خدمت رسانی به شهروندان ایلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.