جدیدترین گزافه‌گویی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی؛

نتانیاهو: ایران با مسیحیان می‌جنگد!

در حالیکه رژیم صهیونیستی کوچکترین حقی برای جمعیت عرب مسلمان قائل نیست، نتانیاهو در سخنرانی خود در اجلاس رسانه‌های مسیحی، ایران را به نقض حقوق مسیحیان متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در اجلاس رسانه های مسیحی مدعی شد ایران با مسیحیان می‌جنگد(!).

صفحه کاربری دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دقایقی پیش، بخشی از سخنرانی او در اجلاس رسانه های مسیحی در موزه اسرائیل واقع در قدس را منتشر کرد و نوشت: «جنگ ایران علیه مسیحیان را متوقف کنید».

در حالی‌که رژیم صهیونیستی کوچکترین حقی برای جمعیت عرب مسلمان قائل نیست، نتانیاهو در سخنرانی خود در اجلاس رسانه‌های مسیحی، ایران را به نقض حقوق مسیحیان متهم کرد.

نتانیاهو: ایران با مسیحیان می‌جنگد!

 

انتهای پیام/

 

اتهام‌زنی نتانیاهو به ایران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
احتمالا اين سخنان نتيجه جلسه با پنگوئن ها بوده است
Oman
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
با این توحشی که خارج از مرزهای ایران داره روز افزون می شود و این روزگاری که یهودی ها به عنوان خبیث ترین دشمنان مسیحی ها با دولتهای مسیحی دارند ماه عسل طولانی می گذرانند، دور نمی بینم که در کل دنیا به غیر از چند جزیره ثبات محدود هرج و مرج حاکم بشود و مردم دنیا برای اینکه در امان باشند به ایران هجوم بیاورندتا پناهنده بشوند !!!!!!!!! بحران کره ممکن است شروع این هرج مرج بشود.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
این حرامزاده اول ببینه پدرش کی بوده... نمیخاد در مورد ادیان دیگه دفاعیه و حرف بزنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
اين حرامزاده رواني كارش جنجال و جنگ افروزي است
آخرین اخبار