24مهر حرکت روبه جلوی انقلاب در کرمان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان گفتند: مردم نجیب و ولایت مدار کرمان با حادثه تاریخی24مهر، حرکت رو به جلوی انقلاب را سرعت بخشیدند .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت ۲۴ مهرماه پیام مشترکی صادر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:
جرقه های انقلاب اسلامی و مردمی کشور گهرخیز ایران اسلامی از دل همان حادثه های بزرگ و حزن انگیزی روشنی بخش امید و آبادانی در کشور شد که در صحیفه این انقلاب برای همیشه جاودان و پایدار خواهند بود.
بیست و چهارم مهرماه نیز یکی از رخدادهای بزرگ و ملی این سرزمین است که برای همیشه با شعار "مسجد کرمان را، خلق مسلمان را، کتاب قرآن را شاه به آتش کشید" در ذهن ها جاودان خواهد ماند و نشان خواهد داد که اوج ذلت و خواری عناصر خود فروخته، سرسپردگان رژیم پهلوی و این چماق به دستان تا کجا بود که به خانه امن الهی حمله ور شدند و مومنان حاضر در این مکان مقدس را مورد ضرب و شتم قرار داده و وسایل نقلیه آنها را به آتش کشیدند.
مردم نجیب و ولایت مدار کرمان با این حادثه تاریخی، حرکت رو به جلوی انقلاب را سرعت بخشیدند و نشان دادند که 24 مهرماه می تواند سکوی پرش به سوی افق روشن و پرامید انقلابی اسلامی، مردمی و ولایی باشد.
اگر چه امروز جای این واقعه تاریخی در تقویم این سرزمین خالی است و می تواند جای خود را در این تقویم تثبیت کند اما این حادثه تاریخی از ذهن مردمان این سرزمین پاک شدنی نیست.

آیت الله سید یحیی جعفری                                                                                               علیرضا رزم حسینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان                                                              استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار