رئیس آموزش و پرورش فریدن خبر داد:

عایق بندی پنج هزار متر از پشت بام های مدارس فریدن

رئیس آموزش و پرورش فریدن گفت: پنج هزار متر از پشت بام های مدارس فریدن عایق بندی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نیاز علی علایی   اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده در حال حاضر در هیچ کدام از مدارس شهرستان مشکلی در زمینه آموزش، خدمات و امکانات نداریم.

مدیر آموزش و پرورش فریدن همچنین  از رشد چشمگیر اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان از ۳۶۰ میلیون تومان در ۴ سال گذشته به ۲ میلیارد و ۴۰۰مییون تومان در سال جاری خبر داد و گفت: این رشد قابل توجه مرهون فکر و اندیشه مدیران شهرستان در فرمانداری بوده است که همواره آموزش و پرورش را در اولویت امور قرار داده اند و امیدواریم بتوانیم در جذب و تخصیص حداکثری این اعتبارات موفق عمل کنیم.

علایی افزود: در سال تحصیلی جدید  ۹ هزار دانش آموز در ۹۰ آموزشگاه با ۴۰۱ کلاس در فریدن به تحصیل می پردازند.

وی با اشاره به آغاز فصل سرما و کاهش دما در این شهرستان اظهار داشت: تا کنون ۵ هزار متر از سطح پشت بام مدارس فریدن عایق بندی(ایزوگام) شده است.

علایی هم چنین از اجرای استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس خبر داد و گفت: این طرح ها که شامل نصب پکیج و شوفاژ بوده است تاکنون در سطح ۵۰درصد مدارس به اجرا در آمده است و به تدریج تا پایان سال در سطح تمام مدارس انجام خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش فریدن بهره برداری از طرح آبیاری تحت فشار ۸۰ هکتار از زمین های کشاورزی هنرستان سروش، تکمیل مدرسه روستای حصور، مدرسه ایمان شهر داران، دیوارکشی تعدادی از مدارس، آسفالت بیش از ۵ هزارمتر از حیاط مدارس و ایزوگام ۵ هزار متر از پشت بام های مدارس را از مهم ترین اقدامات انجام شده در بخش عمرانی برشمرد.

وی از آماده سازی خوابگاه هنرستان آیت الله خامنه ای شهر داران در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: مراحل ساخت ۲ مدرسه روستای نهرخلج و خیرساز طلاکوب داران در حال تکمیل است و این طرح ها بزودی به بهره برداری خواهند رسید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.