معاون آخوندی خبر داد:

تکمیل فاز اول مصلی تهران در سال آینده/پیشرفت فیزیکی۷۲ درصدی

معاون وزیر راه و شهرسازی، از پیشرفت بیش از ۷۲ درصدی مصلی تهران خبر داد و گفت: در صورت محقق شدن اعتبارات لازم، فاز اول اجرای مصلی، تا پایان سال مالی ۹۷ بهره برداری شود.

تکمیل فاز اول مصلی تهران در سال آینده/پیشرفت فیزیکی۷۲ درصدیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده در جریان بازدید از مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی مصلی تهران تاکنون، به بیش از ۷۲ درصد رسیده است و به نحوی برنامه ریزی کرده ایم که همزمان با اجرای مصلی، بهره برداری از آن نیز در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همزمان با اجرای مصلی تهران، برگزاری نماز اعیاد، نمایشگاه های مختلف، مراسم فرهنگی- مذهبی در محل مصلی در حال برگزاری منظم است.

علیزاده همچنین گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم در صورت محقق شدن اعتبارات لازم تا پایان سال مالی ۹۷، فاز اول اجرای مصلی به نتیجه برسد.

گفتنی است، مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران با ۲۱۰ هکتار وسعت و زیربنای ۶۰۰ هزار متر مربع، از بزرگترین مجموعه‌های فرهنگی-مذهبی در جهان محسوب می‌شود و علاوه بر محل برگزاری نمازهای یومیه وجمعه، دارای کاربری‌ها و بناهای متنوعی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار