نیم خیز قهرمانان قایقرانی آسیا برای کسب مدال طلای جوانان جهان

'رضا قهرمانی' و 'میلاد اله وردیان'، قایقرانان اهل نقده که چند روز پیش مدال طلای مسابقات روئینگ ۲ نفری جفت پاروی مردان آسیا را در سنگاپور بدست آوردند، برای کسب مدال طلای جوانان جهان نیم خیز شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛رضا قهرمانی جوان ۱۷ ساله اهل نقده از توابع آذربایجان غربی گفت: طی ۱۰ ماه حضور در اردوی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی سنگاپور، سخت تمرین کرده بودیم و در سایه تداوم تمرین‌ها به کسب مدال طلا در رقابت‌های جوانان جوان امیدوار هستیم.
وی حمایت‌های بی دریغ خانواده و انجام تمرین‌های سخت زیر نظر مربیان مجرب تیم ملی را رمز موفقیت در رقابت‌های آسیایی عنوان کرد و افزود: سطح مسابقات بسیار بالا بود و توانستیم از سد حریفان مدعی قهرمانی از کشور‌های چین، چین تایپه، هند و ژاپن بگذریم.
رضا قهرمانی ادامه داد: در بخش تیمی چهار نفری نیز مدال نقره را کسب کردیم و این پیروزی باعث شد تا روحیه ما برای مسابقات آینده تقویت شود.
وی اظهار کرد: آذربایجان غربی دارای ظرفیت‌های بالایی در رشته قایقرانی است و استفاده بهینه از این ظرفیت ها، سکو‌های قهرماین را در عرصه‌های بین المللی پیش رو می‌گذارد.
رضا قهرمانی ادامه داد: نبود تجهیزات و امکانات مناسب در هیات قایقرانی استان باعث می‌شود تا در انجام برخی تمرین‌ها با مشکل مواجه شویم که این امر نیز توجه جدی مسئولان را می‌طلبد.

مسئولان از قهرمانان رشته قایقرانی حمایت کنند


'میلاد اله وردیان' یکی دیگر از قهرمانان قایقرانی آسیا نیز گفت: ۲۶ کشور آسیایی در این مسابقات حضور داشتند و بسیار سرسختانه با ما به رقابت پرداختند تا بتوانند قهرمان این دور از مسابقات شوند، ولی با روحیه مناسبی که تیم ما داشت، توانستیم رقیبان را به زانو در بیاوریم.
وی ادامه داد: ما قصد داریم تا کسب سکو‌های قهرمانی در عرصه‌های بین المللی را ادامه دهیم و در این مسیر به حمایت مسئولان نیاز داریم.
اله وردیان ادامه داد: شرایط جغرافیایی استان و استعداد ورزشکاران این رشته بسیار بالاست و مشکل اصلی، نبود امکانات این رشته ورزشی در سطح رقابت‌های بین المللی است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.