حداد عادل در جمع خبرنگاران:

ترامپ می‌خواهد سلطه آمریکا را با برجام به ایران برگرداند/مسئولان با قدرت در برابر آمریکا بایستند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ‌ گفت: ترامپ می‌خواهدسلطه آمریکا را با برجام به ایران برگرداند.

ه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامعلی حدادعادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب منظومه فکری مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ گفت: ترامپ با این کار می‌خواهد برجام را دستگیره‌ای برای ضربه‌ زدن به کشورمان قرار دهد و ما باید هوشمندانه عمل کنیم.

وی ادامه داد: ترامپ می‌خواهد سلطه آمریکا را با برجام به ایران برگرداند و توقع ما این است که مسئولان با قدرت در برابر برنامه آمریکا بایستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ارزیابی اظهارات مسئولان اروپایی نسبت به موضع‌گیری اخیر آمریکا در قبال برجام نیز افزود: اروپایی‌ها به گونه‌ای حرف می‌زنند که از طرفی به نحوی در مقابل ترامپ قرار نگیرند و از سوی دیگر از مزایای برجام برخوردار شوند.

حدادعادل در خصوص تلاش مسئولان آمریکایی برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست‌ها یادآور شد: در واقع اینها نشان می‌دهد که راه ما در مقابل تروریست‌ها درست بوده است و این تروریستی که آمریکایی ها و به قول هیلاری کلینتون خودشان درست کرده‌اند با ایستادگی نیروهای سپاه، مدافعان حرم و شهدایی امثال شهید حججی  در حال نابودی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حداد عادل ، ترامپ ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار