آپدیت مهمی که مایکروسافت برای ایکس باکس وان ارائه داده است + تصویر

شرکت مایکروسافت به تازگی آپدیت حدیدی برای ایکس باکس وان خود ارائه داده است که باعث افزایش سرعت در عملکرد داشبرد این کنسول شده است.

آپدیت مهمی که مایکروسافت برای ایکس باکس وان ارائه داده است + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مایکروسافت به مرور زمان کنسول بازی خود یعنی ایکس باکس وان را به‌روزرسانی می‌کند تا تجربه استفاده از آن را برای کاربران خود سریع‌تر و عملکرد آن را بهتر نماید.

این شرکت به تازگی برای ایکس باکس وان آپدیت‌های تاثیرگذاری ارائه داده به شکلی که منوهای این دستگاه تغییرات عمده ای کرده است. در این آپدیت منوهای این کنسول تغییراتی کرده است که به گفته کاربران سرعت تغییر حالت از بخشی به بخش دیگر در ایکس باکس وان سریع‌تر شده است.

یکی از مهم‌ترین بخش های یک کنسول میز کار یا داشبرد آن است، در نتیجه برای کاربران مهم است که این داشبرد سرعت بالایی داشته باشد. تا کنون شرکت مایکروسافت در این زمینه از شرکت سونی عقب‌تر بود اما با داشبرد جدیدی که ارائه داده است این خلع به گونه ای حل شده است.

داشبرد جدید ایکس باکس وان از امروز برای همه کنسول های ایکس باکس وان و اکس باکس وان اس قابل دریافت است و مایکروسافت قول داده که ویژگی های جدیدتر و جالب‌تری به آن بیافزاید.

در ادامه تصویری از محیط داشبرد آپدیت شده ایکس باکس وان را مشاهده می‌کنید :

 

آپدیت مهمی که مایکروسافت برای ایکس باکس وان ارائه داده است + تصویر

 

انتهای پیام/

عملکرد عالی داشبرد ایکس باکس وان در آپدیت جدید مایکروسافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار