رویدادهای سرزمین های اشغالی؛

بازداشت یک نوجوان فلسطینی در الخلیل

نیروهای صهیونیستی با یورش به روستای بیت امر در الخلیل ه خالد رائد بحر نوجوان چهارده ساله فلسطینی را بازداشت و به مرکز امنیتی خود در شهرک صهیونیستی « کرمی تسور» منتقل کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهمترین اخبار و رویدادهای سرزمین های اشغالی در دوازده ساعت گذشته به شرح ذیل است.

بازداشت یک نوجوان فلسطینی در الخلیل

نظامیان رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه یک نوجوان فلسطینی را در استان الخلیل واقع در کرانه غربی رود اردن بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری دولتی فلسطین از الخلیل ، یگانی ازنظامیان صهیونیستی با یورش به روستای بیت امر در الخلیل ضمن شلیک گلوله صوتی به سوی فلسطینیان ساکن این منطقه خالد رائد بحر نوجوان چهارده ساله فلسطینی را بازداشت و به مرکز امنیتی خود در شهرک صهیونیستی « کرمی تسور» منتقل کرد. از سرنوشت این نوجوان فلسطینی اطلاعی در دست نیست.

نظامیان صهیونیست دوشنبه همچنین به منطقه ای در استان جنین یورش بردند و مانع برداشت محصول زیتون از باغات این منطقه شدند .ارتش صهیونیستی اعلام کرده است به سبب اینکه باغ های زیتون فلسطینیهای روستای رمانه نزدیک یک پایگاه نظامی اسراییل در غرب جنین قرار دارد در حال حاضر فلسطینیها اجازه برداشت محصولات خود را ندارند.


نتانیاهو برای جلب رضایت تندروها، حقوق فلسطینی‌ها را هرچه بیشتر نقض می‌کند

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی متعهد شد امنیت را در جاده های پیچ در پیچ که شهرکهای صهیونیست نشین را در کرانه باختری به یکدیگر و به مناطق اشغالی سال 1948 متصل می کند برقرار کند.

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، نتانیاهو در نشستی با حضور وزیران عضو حزب لیکود در کابینه خود گفت برای تامین بودجه مورد نیاز برای برقراری امنیت در این جاده ها در اولین فرصت اقدام خواهد کرد حتی اگر این کار به بهای کاهش بودجه وزارتخانه ها تمام شود.


اذعان رسانه های صهیونیستی به شکست این رژیم در سوریه و فلسطین

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه های رژیم صهیونیستی ضمن اعتراف به شکست دستگاه اطلاعاتی امنیتی اسرائیل تاکید کردند که این رژیم در دو جبهه سوریه و فلسطین نیز با شکست مواجه شده است.


نتانیاهو بر نحوه تامین مالی سازمان‌های غیردولتی نظارت می‌کند

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد قصد دارد بر تامین مالی سازمانهای غیردولتی که به گفته وی با ارتش این رژیم مبارزه می کنند، کنترل بیشتری اعمال کند.

نتانیاهو اعلام کرد تصمیم گرفته است یک کمیسیون پارلمانی به منظور کنترل بیشتر بر تامین مالی سازمانهای غیردولتی خارجی که با نظامیان اسرائیل مبارزه می کنند، تشکیل دهد.

نخست وزیر اسرائیل که در جمع روزنامه نگاران در بیت المقدس سخت می گفت، تصریح کرد کمیسیون مدنظر مسئولیت دارد درباره کمکهای مالی دولتهای خارجی به سازمانهای غیردولتی که با ارتش اسرائیل مبارزه می کنند،تحقیق کند. نتانیاهو به نام هیچ سازمان غیردولتی اشاره نکرد اما خاطر نشان ساخت:" ما به این وضعیت ( حمایت مالی از سازمانهای غیردولتی مخالف ارتش اسرائیل) پایان خواهیم داد. نظامیان ما از ما حفاظت می کنند و ما نیز موظف هستیم از آنها حفاظت کنیم."

انتهای پیام/

مهمترین اخبار و رویدادهای اخیر سرزمین های اشغالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار