شکست مس کرمان در خانه

درهفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، مس کرمان، مقابل میهمانش نساجی مازندران مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دیدار دو تیم نساجی مازندران و مس کرمان در هفته نهم لیگ دسته اول کشور در کرمان برگزار شد که در این بازی حساس و نفس گیر شاگردان پاشازاده با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند.

شروع این بازی با حملات پی در پی یاران پاشازاده آغاز شد تا اینکه در دقیقه ۳۸ مجتبی بیژن ضربه ایستگاهی ارسالی را به زیبایی به گل تبدیل کرد تا نساجی مازندران با برتری یک گله نیمه اول را به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم نیز این تیم نساجی بود که بازی را در دست گرفت و حملات پی در پی را انجام داد تا اینکه در دقیقه۶۰ بازهم روی یک ضربه آزاد و جایگیری نه چندان خوب مدافعان تیم مس کرمان، مرتضی غلامعلی تبار مدافع پیش تاخته نساجی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و تیم مس کرمان در دقیقه۶۸ موفق شد تا توسط یاسر فیضی گل اول تیم خود را به ثمر برساند تا اختلاف به حداقل برسد.

شاگردان نخعی در دقایق پایانی فشار زیادی را روی دروازه روشنگر ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند تا بازی این دو تیم با همان نتیجه دو بر یک به سود شاگردان پاشازاده به پایان برسد.

مس کرمان در این دیدار با ترکیب حمیدعرفانى - فرهاد سالاری - نعمت بخشى زاده - محمد سلیمان علیزاده - مهدى تیکدرى - علیرضا قاسمى - یاسرفیضى - رامتین سلیمان زاده - میلاد باقرى - شاهرخ غلامرضاپور و على علیزاده حضور داشت.

انتهای پیام/ب

شکست مس کرمان مقابل نساجی مازندران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار