تذكر خشن عضو شورا به معاون شهردار

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: شأن شورا باید حفظ شود و اعضای شهرداری باید وقت خود را با شورا تنظیم کنند، نه اینکه ما با آن‌ها هماهنگ شویم.

تذكر خشن عضو شورا به معاون شهرداربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: باید شأن شورا رعایت شود و اعضا و کارکنان شهرداری وقت خود را با ما هماهنگ کنند.

وی افزود: اگر مکارم حسینی یا سایر کارکنان شهرداری جلسه‌ای دارند به ما مربوط نیست و باید با ما هماهنگ شوند و اینکه بگویند جلسه دارند و بخواهند زودتر بروند در شأن شورا نیست.

محسن هاشمی رئیس شورا خطاب به سالاری گفت: اعضای جدید شهرداری مثل مکارم حسینی، چون تازه روی کار آمده اند تا به کار مسلط شوند زمان می‌برد و جلسات متعدد و پی در پی خواهند داشت، لذا به نظر من اگر با آن‌ها همکاری و همراهی کنیم، شأن شورا پایین نمی‌آید.

هاشمی خطاب به مکارم حسینی گفت: با توجه به تذکر خشن سالاری و خنده‌ حضار و اعضای شورای شهر، اگر ممکن است تذکرات را هم بشنوید و بعد از آن به دستور جلسه بپردازیم.

لازم به ذکر است؛ ابتدای جلسه و پس از قرائت قرآن، مکارم حسینی معاون مالی شهردار از رئیس شورا درخواست کرد که تذکرات را به عقب‌ بیاندازند و سریعا به سراغ دستور جلسه که به وی مربوط می‌شود بروند تا مکارم حسینی بتواند به جلسه خود در شهرداری برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار