افتتاح دو پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در کردستان

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش دو پروژه ورزشی با حضور محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان  در استان کردستان افتتاح و بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش دو پروژه ورزشی روز چهارشنبه 26 مهرماه افتتاح می شود.
وی افزود: تکمیل و بهینه سازی سالن چند منظوره و احداث پیست اسکیت و محوطه سازی سالن 1200 نفره مجموعه ورزشی زاگرس مریوان دو پروژه ایی است که در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری می رسد.
جولایی بیان کرد: تکمیل و بهینه سازی سالن چند منظوره شهرستان مریوان  با هزینه 530 میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی با زیر بنا 1300 مترمربع به صورت مدرن بازسازی و در اختیار جامعه ورزش و قهرمانان قرار خواهد گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت، دومین پروژه احداث پیست اسکیت و محوطه سازی سالن 1200 نفره مجموعه ورزشی زاگرس مریوان است که در 4500 مترمربع و هزینه ای یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی به بهره برداری می رسد.
گفتنی است؛با دعوت اداره کل ورزش و جوانان کردستان محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جروز چهارشنبه (26 مهر) به منظور افتتاح دو پروژه ورزشی شهرستان مریوان و شرکت در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان به استان کردستان سفرمی کند.

 انتهای پیام/م

بهره برداری از دو پروژه ورزشی در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.