عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یاسوج:

اقتدار ایران دلیل هیاهوی دشمنان علیه آن است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتدار ایران در منطقه خاورمیانه و عرصه بین المللی دلیل اصلی هیاهوی دشمنان و به ویژه آمریکا علیه آن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   حسین مظفر در نخستین یادواره 9 شهید دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: آمریکای جنایتکار و متحدانش در مقابل قدرت ایران به زانو درآمده و تسلیم شده‌اند.

وی افزود: ایران اسلامی پیش از پیروزی انقلاب یک نقطه سیاه در دنیا محسوب می‌شد و در مقابل استکبار جهانی حقیر، وابسته، عقب مانده و ذلیل بود.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران هم اینک به برکت ایثار و شهادت رزمندگان و شهیدان به نقطه‌ای نورانی در جهان تبدیل شده و امید مستضعفان عالم است.

مظفر عنوان کرد: ملت‌های ضعیف و ترسو همواره ذلیل و حقیر بوده و هرگز نمی‌توانند مسیر توسعه و پیشرفت را بپیمایند.

وی ابراز داشت: داشتن سلاح‌های پیشرفته تنها ابزار پیروزی در عرصه نظامی نیست بلکه می‌توان با دست خالی و به کمک ایمان راسخ و توکل بر خدا نیز در برابر کشورهای ابرقدرت ایستاد و به پیروزی رسید و ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس این‌گونه بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با مقاومت، پایداری و ایستادگی مثال زدنی خود تفسیر جدیدی به آنهایی که قدرت را در سلاح می‌دانستند ارائه دادند.

مظفر اظهار داشت: ملت ایران هر چه دارد در سایه ایثار و فداکاری جانانه شهدا و رزمندگان بوده و عبور کشور از قله‌های شرف و عزت نیز ناشی از استقامت مردم آن در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: شهیدان افتخارآفرین بوده و حق بزرگی به گردن همه ملت ایران دارند و کشور را به اوج عزت و سربلندی رساندند.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا دستاوردهای مهمی از جمله صفای روح انسان و آشنایی هر چه بیشتر با آرمان‌های شهیدان دارد.

مظفر عنوان کرد: مهم‌ترین وظیفه کنونی قشرهای مختلف ملت ایران پاسداری همه جانبه از خون و آرمان‌های شهیدان است.

وی ابراز داشت: پاسداری از خون و‌ آرمان‌های شهیدان به مراتب مهمتر از گرامیداشت یاد و نام آنان خواهد بود.

برنامه‌های متنوع مذهبی و فرهنگی از جمله مداحی و سرود در این یادواره یک روزه اجرا شد.

خانواده 9 شهید دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار گرفتند.

 انتهای پیام/غ

سلاح‌های پیشرفته تنها ابزار پیروزی در عرصه نظامی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.