آرامش به مازندران بازگشت

پس از ۱۲ ساعت طوفان و باران، آرامش به مازندران بازگشت، اما بارش باران تا عصر امروز ادامه دارد.

احمدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بارندگی شدید، طوفان و رعد وبرق دیشب و امروز سبب آبگرفتگی شبکه معابر شهری استان شد و نیروی‌های امدادی در شهرداری‌ها مستقر و در حال امدادرسانی هستند.

وی با بیان اینکه فقط تعدادی از واحد‌های مسکونی پایین هولار شهرستان ساری به دلیل استقرار این واحد در مکانی با شیب تند دچار آبگرفتگی شده است، گفت: آب‌های جمع شده در این منطقه نیاز به احداث کانال‌ها دارد و نیرو‌های امدادرسان در حال انجام عملیات هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه محور‌های ارتباطی مازندران پس از باران شدید و طوفان باز است، گفت: در حوزه زیرساخت‌ها آب، برق و تلفن هیچ گونه خسارتی نداشته و وصل است.

احمدی افزود:میزان خسارت وارده به استان از پیش بینی‌ها کمتر است و سرعت طوفان از حد هشدار کمتر بودبه طوریکه خسارتی به سقف منازل و سربندی‌ها وارد نشد.

وی گفت: نیرو‌های امدادی در مازندران همچنان آماده باش هستند و این سامانه جوی عصر امروز از استان خارج می‌شود.

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران  افزود: نیرو‌های امدادی  دستگاه‌های  اجرایی از جمله، هلال احمر، برق، اتش نشانی و راهداری دیشب به حالت اماده باش کامل بودند.

برآورد خسارتهای احتمالی در دست بررسی است.

انتهای پیام/آ

وضعیت عادی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار