نهاوندیان در مصاحبه با سی.ان.ان:

مذاکره مجدد در مورد برجام غیرممکن است

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: مذاکره دوباره در مورد برجام غیرممکن است، زیرا هیچ یک از طرف‌های توافق هسته‌ای در چنین مذاکراتی شرکت نخواهند کرد.

مذاکره مجدد در مورد برجام غیرممکن استبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، محمد نهاوندیان شامگاه دوشنبه در گفت وگو با سی.ان.ان با اشاره به خودداری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از تایید برجام اظهار کرد: ترامپ به عنوان یک رئیس جمهور جدید فرصت آغاز یک همکاری سازنده را از دست داد.

وی با اشاره به رویکرد دولت ترامپ درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاثیر صحبت های ترامپ آن بود که همه مردم و سیاستمداران ایران را متحد کرد. این گونه سخنان زیان بار است و کمکی نمی کند.

وی افزود: سخنان او مردم ایران را خشمگین کرد؛ با این لفاظی ها کاری از پیش نمی رود. موضع او درقبال برجام با مواضع سایر شرکا در این توافق مغایرت دارد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تاکید کرد: مذاکره دوباره در مورد برجام غیرممکن است زیرا هیچ یک از طرف های توافق، نه ایران، نه روسیه و نه چین در مذاکره ای مجدد شرکت نمی کنند. هر موضوعی ممکن است که میان کشورها بحث شود اما نمی توان درباره برجام دوباره مذاکره کرد.

برنامه موشکی بخشی از برجام نبود

نهاوندیان با تاکید بر اینکه «برنامه موشکی بخشی از برجام نبود» اظهار کرد: اگر درباره مسائل بین المللی و منطقه ای نگرانی وجود دارد، این مسائل می تواند موضوع مذاکره میان ایران با کشورهای منطقه یا اروپا باشد.

نهاوندیان یادآور شد: ایران در مبارزه با داعش و تروریسم نقش داشته است و نمی توان نقش ایران را نادیده گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار