علی انصاریان هم ژن خوب دارد؟

علی انصاریان پستی در صفحه اینستاگرامش در رابطه با ژن خوب منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  این روزها واژه «ژن خوب»؛در میان مردم بسیار رایج شده است به طوری که در معاشرت های روزمره افراد حتی به شوخی هم از این واژه استفاده می کنند.

این واژه از زمانی که  فرزند محمدرضا عارف نماینده مجلس و معاون اول رئیس جمهوری در دولت‌های هفتم و هشتم در خصوص ژن خوب و مرغوب، صحبت هایی داشت، سوژه رسانه‌ها شده است.

در همین راستا علی انصاریان، مدافع قدیمی پرسپولیس و تیم ملی  که این روزها  بیشتر در  بازیگری فعالیت دارد، پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نظر خود را راجع به ژن خوب عنوان کرد.

انصاریان نوشت:
"سلام.ما ژن خوب نداریم ولى یه چیزایی داریم که خیلی‌ها ندارند، از بچگى کار کردیم و درس خوندیم و فوتبال بازى کردیم، بابامون پولدار نبود ولى یاد داد باید رو پاى خودم وایسم، باید دستم به زانوم بگیرم و بگم یا على، درسم خوب نبود همش ١٤ و ١٥ فقط ورزش ٢٠ میشدم ولى از ١٧ سالگى خرج خونه میدادم، ژن مردونگى تو خیلى از ما هست که به خیلى ژن‌ها مى ارزه، شما شاگرد زرنگ ما تنبل کلاس و غیره .
بابا شما دکتر و مهندس، باباى ما کارمند، عشق ما موتور عشق شما هواپیما  وغیره.ما زشت، شما بچه خوشکل، ما با کهنه لاستیکى شدیم شما با پوشاک ماى بى بى.



انتهای پیام/
یادداشت علی انصاریان درباره ژن خوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
نمیدونم چرا هر کسی می خواهد بگیود که مثلا بازیگر خوبی هست می گوید از بچگی توی بازیکری کردم یا خیلی توی زندگی سختی کشیدم
آخرین اخبار