تقدیر از 30 منتخب انجمن اولیا و مربیان و خیران گیلانی

همزمان با آغاز هفته انجمن اولیا و مربیان از 30 عضو منتخب انجمن اولیا و مربیان و خیران مدرسه ساز قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد امجدی معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: خانواده به عنوان اولین نهاد اجتماعی برای پیشرفت علمی و فرهنگی فرزندان، متکی به مدرسه است تا تربیت دانش آموزان بر اساس برنامه مدون انجام شود.

وی افزود: دانش آموزان برای رشد متعالی نیازمند حمایت مدرسه و خانواده ها هستند و مدرسه برای رشد همه جانبه متکی به همکاری اولیا است.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت انجمن های اولیا و مربیان اظهار داشت: حضور اعضای این انجمن در شوراهای آموزش و پرورش منطقه ، استان و کشور عامل مهمی در تصمیم سازی های تخصصی برای ارتقای سطح آموزش و پرورش است.

امجدی از اولیای دانش آموزان خواست برای تشکیل انجمن های توانمند در انتخاب اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس حضور گسترده داشته باشند.

نقی اسدی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گیلان ، هم گفت: حدود 32 هزار نفر عضو انجمن های اولیا و مربیان در مدارس استان هستند و در سال گذشته اولیای دانش آموزان 15 میلیارد تومان به مدارس کمک کرده اند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: برگزاری 4 هزار دوره آموزش خانواده ها، اشتراک 4 هزار دوره مجله پیوند در مدارس و ساماندهی بیش از 40 هزار دانش آموز برای استفاده از سرویس مدارس بخشی از اقدامات اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گیلان است.

 

انتهای پیام/م.ع

قدردانی از منتخبان انجمن اولیا و مربیان و خیران مدرسه سازگیلانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.