بازیافت راهکاری مناسب در جهت کاهش حجم پسماند‌ها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: بازیافت پسماند‌ها راهکاری مناسب و اصولی در جهت کاهش حجم پسماند‌ها و آلودگی‌های محیط زیست بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد قلی نژاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: امروزه بازیافت پسماندها راهکاری مناسب و اصولی در جهت کاهش حجم پسماندها و آلودگی های محیط زیست بوده و اقدام انجمن آوان سبز و کمپین جمع آوری درب بطری های پلاستیکی اقدامی مطلوب و قابل تقدیر است.

در راستای همکاری و هماهنگی بیشتر در طرح جمع آوری و بازیافت درب های بطری های پلاستیکی در دزفول، نشستی از سوی شورای اسلامی شهر دزفول و با حضور مسئول کمپین جمع آوری درب بطری های پلاستیکی و انجمن آوان سبز و ادارات مرتبط در محل شورای اسلامی شهر دزفول برگزار گردید.

در این نشست فرهاد جاموسی مسئول کمیسیون خدمات شهری شورای شهر دزفول گفت: طرح جمع آوری درب بطری های پلاستیکی در راستای بازیافت پسماندها و بهبود وضعیت محیط زیست، اقدامی مؤثر و مفید است.

در این نشست درخشانی، مسئول کمپین مذکور با ارائه گزارشی از اقدامات در سال های اخیر خواستار همکاری و هماهنگی های بیشتر در جهت گسترش طرح گردید.

گفتنی است؛ طرح جمع آوری و بازیافت درب بطری های پلاستیکی در یک سال اخیر در دزفول آغاز که سود حاصله از بازیافت، صرف خرید ویلچر جهت نیازمندان گردید.

انتهای پیام/م

کاهش پسماند بارواج امر بازیافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.