آمادگی صدا و سیمای اردبیل برای راه اندازی رادیو شهر در اردبیل

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: با همکاری شورا و شهرداری اردبیل صدا و سیمای مرکز اردبیل آماده راه اندازی رادیو شهر در مرکز استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالله مددی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل در نشست با مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر در اردبیل افزود: محور فعالیت شورا و شهرداری در قالب فرهنگسازی و حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری بسیار شایسته است و ما از این نقطه مشترک در تعاملات و همکاری ها استفاده می کنیم.

وی سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ را درازمدت در نتیجه گیری و ثمردهی واقعی توصیف کرد و بیان کرد: حرکتی که امروز در حوزه فرهنگی با جلب مشارکت شهروندان در اردبیل آغاز شده است قطعا نتایج سودمندی را در آینده توسعه این شهر شاهد خواهیم بود.

 مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: شورای شهر به عنوان عصاره و چکیده رای و نظر مردم از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و ما آمادگی داریم در قالب رسانه ملی و در بخش‌های مختلف عملکرد این نهاد مدنی و مردمی را منعکس کرده و به شکل متقابل خواسته‌ها و مطالبات مردم را نیز به سمع و نظر آنها برسانیم.

مددی اضافه کرد: ما در بخش‌های مختلف صدا و سیما از معاونت خبر گرفته تا فضای مجازی و سایر بخش ها امکان تولید محصولات و فیلم ها و مستندات با محوریت توسعه فرهنگ شهرنشینی را داریم و از این حرکت شورا و شهرداری در تعامل با دستگاه ها و نهادهای فرهنگی حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: با مشارکت شورا و شهرداری ما آمادگی راه اندازی رادیو شهر را با هدف انعکاس اخبار و رویدادهای تخصصی شهر داریم و انتظار می رود با یک دوراندیشی و تعامل مثبت هر چه سریعتر زمینه راه اندازی رادیو شهر در اردبیل فراهم آید.

شهردار اردبیل نیز در سخنانی بر تلاش شهرداری برای راه اندازی شهر زیست محور تاکید و اظهار کرد: شهرداری با تمام توان خود تلاش می کند تا زمینه رفاه، آسایش و آرامش شهروندان فراهم آید.

حمید لطف اللهیان گفت: ما کارهای فرهنگی را در این سه سال مقدم بر فعالیت های عمرانی و خدماتی کردیم چرا که بر این باوریم در مسیر توسعه باید گام جدی و اساسی در تقویت مولفه های فرهنگی برداریم.

وی با بیان اینکه شهر بدون توسعه مبانی فرهنگی شهری مرده و کاملا بی روح است اضافه کرد: ما تا زمانی که نتوانیم مشارکت آحاد مردم را با تامین زیرساخت های فرهنگی فراهم کنیم امکان ندارد که در اردبیل بتوان شاهد بهبود شاخص های توسعه و روند تکاملی بود.

شهردار اردبیل فعالیت های عمرانی و خدماتی شهرداری را وظیفه ذاتی و اولیه شهرداری اعلام کرد و گفت: آسفالت ریزی، گلکاری، چمن کاری، جمع آوری زباله و ... جزو وظایف اولیه شهرداری است ولی هر قدر در حوزه فرهنگی و اجتماعی و حمایت از فعالیت های هنری تلاش کنیم قطعا به نفع آیندگان بود.

 

انتهای پیام/ح

راه اندازی رادیو شهر در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.