اعزام هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو

هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو برای حضور در نمایشگاه ساختمان باکو اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حسین وثوقی‌ایرانی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل  در جلسه هماهنگی اعزام هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو در اردبیل اظهار داشت: هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به همت مشترک اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل، اتاق مشترک ایران و آذربایجان و نظام مهندسی ساختمان اردبیل به باکو اعزام می‌شوند.

وی افزود: تلاش بر این است تا علاوه بر حضور ارزشمند در نمایشگاه ساختمان باکو که از 26 تا 29 مهرماه برگزار می‌شود رایزنی‌های مختلفی برای افزایش ارتباطات و تعاملات به ویژه صادرات محصولات فنی – مهندسی و حضور مهندسان مشاور طراح و مجری ساختمان باکو فراهم شود.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل با بیان این که در این سفر همراهی شهردار اردبیل را نیز شاهد هستیم تصریح کرد: در کنار حضور در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان باکو دیدار با سفیر ایران در آذربایجان، رئیس کنفدراسیون کارآفرینان آذربایجان، بازدید از نمایشگاه و مرکز تجاری ایران در باکو و رایزنی با شرکت‌های بزرگ ساختمانی انجام می‌شود.

وثوقی‌ایرانی همراهی رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل را برای راه‌اندازی پارک فناوری آذربایجان و اقدامات مشترک در این حوزه یادآور شد و افزود: امیدواریم این سفر نتایج خوبی را در تقویت تعاملات و ارتباطات و روابط فی مابین به همراه داشته باشد.

وی در ادامه توانمندی بخش تجاری و مهندسی استان را فرصتی استثنائی برای تقویت و ارتباطات و تعاملات با کشورهای همسایه به ویژه آذربایجان، حوزه قفقاز و آسیای میانه دانست و بیان کرد: با این ظرفیت عظیم می‌توانیم علاوه بر صادرات محصولات متنوع فنی و مهندسی فروش محصولات ساختمانی آن هم از نوع پیشرفته و به شکل سبک امیدوار باشیم تا بازار آذربایجان و کشورهای همسایه را تصاحب کنیم.

 

انتهای پیام/ع

راه‌اندازی پارک فناوری در آذربایجان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.