مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل

برپایی ۱۱ موکب از آران و بیدگل در مسیر نجف - کربلا

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل گفت: امسال ۱۱ موکب مجوز دار از بخش های مختلف شهرستان در مراسم اربعین حسینی (ع) از زائران پذیرایی می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد عدالت پور  اظهار داشت: با توجه به ویژگی خاص مذهبی و ولایتمداری مردم آران و بیدگل که از دیرباز زبانزد است از ۴۸موکب استان اصفهان در اربعین آران و بیدگل با ۱۱ موکب بیشترین تعداد موکب را دارد.

وی افزود: برای خدمت رسانی به زائران حسینی در مسیر نجف به کربلا بیش از ۴۰۰ نفر از اعضای موکب های اران و بیدگل ویزا دریافت کرده اند و هشتم آبان ماه فعالیت خود را برای پذیرایی از زائران در این مسیر آغاز می کنند.

وی تصریح داشت: پذیرایی از زائران حسینی (ع) کمک به مسائل بهداشتی آنها و همچنین کمک به مواکب دیگر کشورعراق در مسیر نجف به کربلا از جمله فعالیت های موکب های آران و بیدگل در ایام اربعین است.

وی کمک مردم و خیران آران و بیدگل به موکب ها برای پذیرایی از زائران در ایام اربعین را با ارزش خواند و گفت: از سه ماه مانده به ایام محرم و صفر این کمک ها ساماندهی و به کشور عراق ارسال می شود.

احمد عدالت پور در ادامه از اهدای  سه تخته فرش نفیس دست بافت ۱۲ متری توسط تعدادی خیر به حرم امام حسین (ع) نیز خبر داد و گفت:ارزش  این تخته فرش ها ۳۰ به میزان میلیون تومان است. 

 

انتهای پیام/م

 

برپایی موکب به مناسبت اربعین در آران وبیدگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.