سيرجان ميزبان ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور

مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور، جام ميلاد نور با حضور ٩ تيم از سراسر کشور به همراهى دو تيم از سيرجان در باشگاه تنيس داريوش در حال برگزاريست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیئت تنیس استان کرمان، وحید کریم زاده، سرپرست هیئت تنیس استان کرمان با اعلام اینکه این رقابت ها با حضور 11 تیم در چهار گروه در حال برگزاری هستند، گفت: در گروه اول شهید عابدینی البرز، کارمانیای کرمان و سایان سوله مشهد، گروه دوم هیئت تنیس گلستان، اسپادانا اصفهان و ملوان سیرجان، گروه سوم سیمرغ گیلان، هیئت استان یزد و گروه چهارم هیئت تنیس سیرجان، هیئت استان البرز و دامین گستر اصفهان حضور دارند.

وی به نتایج روز نخست این رقابت ها اشاره کرد و افزود: در روز نخست این رقابت ها، کارمانیای کرمان به مصاف سایان سوله مشهد رفت که این دیدار با نتیجه ی 2 بر یک به نفع کارمانیای کرمان پایان یافت.

کریم زاده تصریح کرد: همچنین ملوان سیرجان مقابل اسپادانا اصفهان به میدان رفت که در پایان ملوان سیرجان با نتیجه ی دو بر یک از سد حریفش گذشت.

وی یادآور شد: در دیگر این دیدارها، هیئت تنیس استان البرز مقابل دامین مهر گستر اصفهان قرار گرفت که در پایان، هیئت تنیس استان البرز با نتیجه ی 3 بر صفر حریفش دامین مهر گستر اصفهان را در هم کوبید.

مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور تا يكشنبه ٣٠ مهر جاری به میزبانی شهرستان سیرجان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

نتایج روز نخست مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار