رئیس پلیس راه استان گیلان:

تصادف زنجیره‌ای در محور لاهیجان به لنگرود ۴ مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: برخورد خودرو بونکر با کامیون در محور لاهیجان به لنگرود موجب وقوع تصادف زنجیره‌ای ۵ خودرو شد و ۴ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ حسین محمدپور رئیس پلیس راه استان گیلان ،اظهار داشت: ساعت 8:15 امروز در محور لاهیجان به لنگرود استان گیلان تصادف خودرو بونکر با کامیون موجب وقوع تصادف زنجیره‌ای در این محور شد.

وی گفت: در این حادثه خودرو بونکر که از سمت لنگرود به لاهیجان در حال حرکت بود به‌دلیل خواب آلودگی راننده از جداول میان راه عبور و به‌سمت مخالف تجاوز کرد و با یک دستگاه کامیون که از سمت مقابل حرکت می‌کرد برخورد کرد.

محمدپور با بیان اینکه خودرو بونکر که جهت حمل سیمان استفاده می‌شود خالی از بار بود عنوان داشت: در این حادثه کامیون که حامل سنگ بود واژگون شد و بار آن نیز بر روی خودروی پراید پارک شده در کنار خیابان سرازیر شد اما خوشبختانه هیچ شخصی داخل خودرو پراید حضور نداشت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه خودرو بونکر پس از برخورد با کامیون به حرکت خود ادامه داد اظهار داشت: بونکر با یک دستگاه پژو روآ و یک دستگاه خودرو سراتو نیز برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه در این تصادف 5 خودرو آسیب دیدند ابراز داشت: مصدومان این حادثه، راننده بونکر، راننده پژو روآ و راننده و سرنشین خودرو سراتو بودند که مجموعاً 4 نفر هستند اما خوشبختانه در این سانحه هیچ شخصی فوت نکرد.

محمدپور با بیان اینکه محور لاهیجان به لنگرود پس از 40 دقیقه توسط عوامل راهداری، پلیس راه و دیگر گروه‌های امدادی استان گیلان باز شد بیان داشت: وضعیت محور لنگرود به لاهیجان عادی است و اتومبیل‌ها می‌توانند بدون مشکل از این محور عبور کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.