اهمیت توجه به موضوع پدافند غیر عامل

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کارون گفت: آگاهی و توانمدسازی اقشار مختلف جامعه در رابطه با موضوع پدافند غیر عامل بسیار مورد اهمیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عزیز مزرعه، رئیس آموزش و پرورش شهرستان کارون  بر اولویت قراردادن ملاحظات پدافند غیرعامل و افزایش مشارکت های اجتماعی در این حوزه بر رعایت اصول آن از سوی دستگاه های اجرایی در مواجهه با هرگونه تهدید دشمن و تداوم چرخه خدمات ضروری و ارتقای تحمل و حفاظت از جان مردم و زیرساخت ها تاکید کرد.

وی افزود: تامین اولویت های ضروری مورد نیاز و استفاده از کلیه امکانات مردمی و بسیج منابع در شرایط بحرانی ناشی از تهدیدات دشمن جهت کاهش آسیب پذیری و ایجاد شرایط پایدار در شهرستان در مواقع ضروری باید در دستور کار دستگاه های مسئول باشد.

مزرعه اظهار کرد: دشمن همیشه دنبال این است که به ما ضربه بزند، ضرورت دارد همه با هوشیاری کامل در مقابله با دشمنان آمادگی داشته باشیم لذا پدافند غیرعامل نقش تعیین کننده ای درمقابله با دشمنان دارد و دستگاه های اجرایی باید ضرورت پدافند غیر عامل را درمجموعه خود با برنامه ریزی متناسب با شرایط مربوطه اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/م

توانمندی مردم با استفاده از پدافند غیر عامل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.