اعزام 12 هزار نفر از استان اردبیل در اربعین حسینی به کربلای معلی

پیش‌بینی می‌شود امسال 12 هزار نفر از استان اردبیل در اربعین حسینی به کربلا مشرف شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اسفندیار هوشیار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات صورت گفته برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی توسط ستاد استان اردبیل اظهار داشت: امسال برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی برپایی 4 موکب به ستاد استان اردبیل اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه تمامی موکب‌ها دارای شناسنامه و به صورت هیئت امنایی اداره می‌شوند، گفت: از این 4 موکب، استان اردبیل دو موکب در داخل خاک ایران و دو موکب نیز در خاک عراق خواهد داشت که موکب‌های داخل ایران شامل موکب مرز بیله‌سوار برای زائران کشور جمهور آذربایجان و موکب مرز خسروی خواهد بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل افزود: موکب مرز خسروی با همکاری شهرداری اردبیل به زائرانی که قصد تردد از این مرز را دارند خدمات ارئه می کند که روزانه تهیه غذا و اسکان برای 15 هزار نفر در این موکب پیش‌بینی شده است.

هوشیار تصریح کرد: موکب سید محمد در 20 کیلومتری شهر سامرا، یکی از موکب‌های استان اردبیل در داخل خاک کشور عراق خواهد بود که این موکب نیز تهیه غذا و اسکان روزانه 15 هزار نفر را در دستور کار خود دارد.

وی بیان کرد: موکب چهارم استان اردبیل در داخل شهر کربلا خواهد بود که توسط اهالی مشگین‌شهر برپا می‌شود و در مجموع بیش از 200 نفر از خادمان حسینی در این موکب‌ها به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 12 هزار نفر از استان اردبیل در اربعین حسینی به کربلا مشرف شوند که از مردم حسینی و خیران استان اردبیل انتظار داریم مانند سالهای قبل در ارائه نذورات و کمک‌های نقدی ستاد استقبال از زائران اربعین حسینی را یاری کنند.

 

انتهای پیام/ع

استان اردبیل ۴ موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی برپا می‌کند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.