لیگ برتر هندبال؛

کار سخت شاگردان طاهر در گچساران / نیروی زمینی در اندیشه نخستین امتیاز

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور امروز با انجام چهار دیدار پیگیری می‌شود.

کار سخت شاگردان طاهر در گچساران / نیروی زمینی در اندیشه نخستین امتیاز فصلبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر هندبال کشور امروز با 4 بازی آغاز می شود و تیم های مختلفی به مصاف یکدیگر می روند. تیم های محتلف پس از پایان رقابت های این هفته به مدت 12 روز استراحت می کنند و پس از آن رقابت های لیگ برتر دوباره پیگیری می شود.

قرار است با پایان رقابت های امروز تیم ملی هندبال کشورمان تشکیل اردو دهد و برای حضور در مسابقات چلنج کاپ تونس راهی این کشور شود. همچنین در این مدت دیدار معوقه هفته نخست رقابت های لیگ برتر هندبال میان تیم های نفت و گاز گچساران و پتروشیمی مارون پیگیری می شود.

برنامه بازی های هفته پنجم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور به شرح زیر است :

پنج شنبه 27 مهر

هپکو اراک - نیروی زمینی

صنعت مس کرمان - شهرداری کازرون

پتروشیمی مارون - سنگ آهن بافق

جمعه 28 مهر

نفت و گاز گچساران - سپاهان اصفهان

شاگردان ایرج رضایی در نخستین دیدار این هفته مقابل تیم قعر جدولی نیروی زمینی قرار می گیرند. تیم هندبال هپکو در 4 بازی گذشته خود تنها به یک پیروزی دست یافته است  و با دو امتیاز تیم پنجم جدول است. نیروزی زمینی اما در هیچ یک از دیدار هایش به برتری نرسیده  و وضعیت مناسبی در جدول ندارند.بدون شک این بازی از اهمیت زیادی برای دو تیم برخوردار است و هر دو تلاش می کنند تا با شکست حریف خود جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشند.

تیم صنعت مس کرمان هم در دومین بازی این هفته میزبان شهرداری کازرون است. مس کرمان در بازی های گذشته خود تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است و تنها 2 امتیاز دارداما وضعیت تیم میهمان بسیار متفاوت است. شهرداری کازرون هم اکنون 7 امتیازی است و با یک امتیاز کمتر نسبت به سپاهان اصفهان در جایگاه دوم لیگ برتر قرار دارد. این بازی بدون شک زیبایی های خاص خود را خواهد داشت زیرا برنده این دیدار می تواند شاهد تغییر جایگاهش در صدر و یا قعر جدول باشد.

پتروشیمی مارون هم در این هفته به مصاف تیم بالا نشین سنگ آهن بافق می رود. نماینده استان یزد 7 امتیازی است و همراه با تیم شهرداری کازرون در جایگاه دوم جدول قرار دارد اما حریفش بدون امتیاز است و در هیچ کدام از بزی های خود نتوانسته به پیروزی برسد. این بازی هم مانند دیگر بازی ها از اهمیت زیادی برای تیم ها برخوردار است.

آخرین بازی این هفته هم میان تیم های نفت و گاز گچساران نایب قهرمان لیگ قبل و سپاهان اصفهان تیم صدرنشین این لیگ است. این بازی بر خلاف دیگر بازی ها روز جمعه پیگیری می شود و از اهمیت بسیار بالایی برای دو تیم برخوردار است. سپاهانی ها در صورت آن که نتوانند در  بازی خود به برتری برسند ممکن است جایگاه خود را از دست بدهند و یکی از تیم های شهرداری کازرون و سنگ آهن بافق جانشین آن ها شوند. همچنین شاگردان مهدی آزاد منجیری هم در صورتی که نتوانند در این بازی به برتری برسند از جمع مدعیان دور می شوند. هم اکنون تیم نفت و گاز گچساران با 4 امتیاز تیم چهارم جدول است.

جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته چهارم به شرح زیر است :

نام                      تعداد بازی                             امتیاز

  1. سپاهان اصفهان               4                  8
  2. سنگ آهن بافق                 4                  7
  3. شهرداری کازرون             4                  7
  4. نفت و گاز گچساران       3                 4
  5. هپکو اراک                         4                 2
  6. صنعت مس کرمان          4                 2
  7. پتروشیمی مارون              3                  0
  8. نیروی زمینی تهران          4                 0

انتهای پیام /

نگاهی به بازی های هفته پنجم لیگ برتر هندبال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.