اعزام بیش از پنج هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

۵ هزار و ۷۰۰ دانش آموز استان قزوین تا اسفند ماه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: در هر مرحله ۱۶۰ دانش‌آموز پایه دهم ویازدهم که درس آمادگی دفاعی دارند، از مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب کشور بازدید می‌کنند.

رضا ابراهیمی افزود: اعزام دانش آموزان دختر، به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه از بیست و دوم مهر همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و تا اربعین ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در این اردو دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی بازی دراز، پادگان ابوذر و منطقه عملیاتی مرصاد، رزمایشگاه رزمی، فرهنگی شبانه در اردوگاه در استان کرمانشاه و همچنین باغ‌ موزه دفاع مقدس در استان همدان بازدید خواهند کرد.

بگفته مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان، همچنین بعد از اربعین دانش آموزان دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان گفت: در این اردوی سیاحتی، زیارتی، برنامه‌های متعدد فرهنگی و بصیرتی با حضور روحانیون، مبلغان و راویان دفاع مقدس برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

ابراهیمی اضافه کرد:اجرای مسابقات فرهنگی، پاسخ به سؤالات و شبهات، افتتاحیه، اختتامیه و رزمایش شبانه به عنوان جذاب‌ترین برنامه‌های این مراسم است.

وی، آشنا شدن دانش‌آموزان با تاریخ انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، زمینه‌سازی برای گفتگوی نسل‌های اول با نسل‌های چهارم انقلاب، استکبارستیزی، ایجاد همگرایی در میان دانش‌آموزان را از اهداف اردوی راهیان نور اعلام کرد.

بگفته مسئول بسیج دانش‌آموزی استان، پارسال ۵ هزار و ۷۰۰ دانش آموز نیز از مناطق عملیاتی کشوربازدید کردند.

امروز هم ۱۵۰ دانش آموز ازشهرستان قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام/

 

اعزام دانش آموزان به سرزمین نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.