مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد؛

جایگاه نخست استان یزد در شاخص‌های کتابخانه‌ای کشور

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: استان یزد در بیشتر شاخص‌های کتابخانه‌ای جایگاه نخست کشور را دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  رقیه دوست فاطمی‌ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از پیشتازی کتابخانه‌های استان یزد ازنظر شاخص‌‌های کتابخانه‌‌ای در کشور خبر داد.

دوست فاطمی‌ها صبح امروز در دیدار شهردار جدید یزد گفت: استان یزد در بیشتر شاخص‌های کتابخانه‌ای جایگاه نخست کشور را دارد که این امر در سایه تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط در استان محقق شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد افزود: کتابخانه‌های شهر یزد در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری ازنظری کیفی داشته است و امیدواریم در دوره مدیریت جدید شهرداری و با دقت نظر ویژه شهردار جدید یزد، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کتابخانه‌ها باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: بدون شک توجه به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی می‌تواند نقش مهمی در اعتلای فرهنگی جامعه ایفا کند که امیدواریم این مهم هر چه سریع‌تر به عنوان فرهنگ در بین مردم استان نهادینه شود.

مهدی جمالی‌نژاد، شهردار یزد نیز در این دیدار بر تعامل سازنده با مجموعه کتابخانه‌های عمومی تأکید کرد و گفت: رویکرد ما در حوزه کتاب و کتابخانه‌های عمومی، مثبت و بر مبنای تعامل و همراهی خواهد بود.

در این دیدار همچنین در خصوص وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهر یزد و روند ساخت و تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی نیز بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/ ی

پیشتازی کتابخانه‌های استان یزد ازنظر شاخص‌‌های کتابخانه‌‌ای در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار