آیت الله تسخیری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح مذاکره موشکی در راستای سیاست‌های استعماری آمریکاست

مشاور مقام معظم رهبری در امور فرهنگی جهان اسلام گفت:طرح مذاکره موشکی در راستای سیاست‌های استعماری آمریکایی هاست.

طرح مذاکره موشکی در راستای سیاست‌های استعماری آمریکاستآیت الله محمدعلی تسخیری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره طرح مذاکره موشکی و کاهش توان دفاعی ایران از سوی آمریکایی ها  گفت:‌ آمریکایی‌ها می‌خواهند ایران را تضعیف کنند تا اسرائیل در منطقه برتری یابد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور فرهنگی جهان اسلام اظهار کرد: آنها نمی‌خواهند راهی وجود داشته باشد که یک ملت از خود دفاع کند،  لذا مسئله موشکی ایران را مطرح می‌کنند، در حالیکه سلاح‌های موشکی ما با هدف بازدارندگی و دفاع از کشورمان است.

وی تصریح کرد: آمریکا بر خلاف آنچه در برجام امضا کرده رفتار می‌کند و این نوع مطالبه گری بر خلاف یک اصل ساده است که هرکسی حق دارد از خودش دفاع کند،  با این گونه رفتارها  می‌خواهند ایران را محدود کنند، در حالیکه در مورد اسرائیل با  200 کلاهک اتمی حرفی نمی‌زنند.

آیت‌الله تسخیری این نوع طلب‌کاری‌ها را نتیجه افکار استکباری و استعماری آمریکا برشمرد و تأکید کرد: طرح مذاکره موشکی در راستای سیاست‌های استعماری آنهاست و این خواسته برخلاف همه موازین انسانی است.

وی خاطرنشان کرد: در برجام اسمی از موشک نیامده اما آنها برخلاف تعهداتشان تلاش می‌کنند خواسته‌های خود را تحمیل کنند، ولی انسجام و یک‌پارچگی ملت ایران پاسخی قاطع بر علیه توطئه آنها خواهد بود.

انتهای پیام/

 

علت مخالف آمریکا با افزایش توان موشکی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار