دستگیری ۲۰ خرده فروش مواد مخدر در زهک

فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: در اجرای طرح جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر، ۲۰ متهم به همراه ۲۵ کیلو مواد مخدر و دو قبضه سلاح و مهمات دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ آیت الله قره گوزلو فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با توجه به آسیب‌های شدید اجتماعی و تبعات منفی آن بر اعضای جامعه به ویژه جوانان یکی از الویت‌های مهم نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک افزود: در راستای این مبارزه با شناسایی خرده فروشان مواد مخدر سطح حوزه، طرح جمع آوری خرده فروشان با استفاده از توان موجود در انتظامی شهرستان به مرحله اجرا در آمد که در این طرح ۲۰ خرده فروش مواد شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از محل‌های توزیع مواد مخدر این خرده فروشان، ۲۳ کیلو تریاک، ۱ کیلو هروئین و یک کیلو کریستال به همراه یک قبضه سلاح کلاش و چهار تیغه خشاب و مهمات مربوطه به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را کشف و در این رابطه سه خودرو را نیز توقیف کردند.

سرهنگ قره گوزلو ضمن قدردانی از همکاری مردم با نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد:پلیس به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان می‌باشد و از طریق سامانه ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات و مددخواهی مردم است.

 

انتهای پیام/پ

 

دستگیری سوداگران مرگ در زهک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.