نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

آموش پدافند غیر عامل در مدارس فارس

آموش پدافند غیر عامل باید در مدارس استان فارس آغاز شود.

به گزارش به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون معماری شورای شهر شیراز در سومین همایش ملی پدافند غیر عامل در عمران، معماری و توسعه شهری پایدار با اشاره به آموزش پدافند غیرعامل در سطوح پایین و مدارس گفت: آشنایی دانش آموزان با پدافند غیرعامل و انواع تهدید کمک می‌کند که آموزش‌های مرتبط برای مقابله با تهدید‌ها آسان‌تر به دانش آموزان منتقل می‌شود.

وی بیان کرد: در موضوع پدافند غیر عامل با توجه به اهمیت موضوع باید از تمام اقداماتی که به نوعی به ایجاد مصونیت در جامعه کمک می‌کند استقبال کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی حاشیه نشینی را از تهدید‌های جدی در کلان شهر‌ها از جمله شیراز دانست و افزود: ۸۰ درصد از جمعیت کشور در شهر‌ها و ۲۰ درصد در روستا‌ها ساکن هستند که در برخی شهر‌ها جمعیت حاشیه نشین اتباع دیگر کشور‌ها در کشور خودمان غالب شده که سلامت جامعه را تهدید می‌کند.

رئیس کمیسیون معماری شورای شهر شیراز تصریح کرد: کلان شهر شیراز ۲۵۰ هزار حاشیه نشین دارد که در معرض انواع خطر‌هایی قرار دارند که مربوط به پدافند غیر عامل است.
انتهای پیام/ت

آغاز آموزش پدافند غیر عامل در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار