حجت الاسلام صدیقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آمریکایی‌ها بدانند بحث موشکی هرگز قابل مذاکره نیست

امام جمعه موقت تهران گفت: بحث موشکی ابدا قابل مذاکره نیست و مذاکره در این باره مانند مذاکره بر سر ناموس است.

مذاکره بر سر قدرت موشکی مذاکره بر سر ناموس استحجت الاسلام کاظم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا مبنی مذاکره موشکی، گفت: سلاح ما هویت و موجودیت کشور ماست و از این جهت بحث موشکی ابدا قابل مذاکره نیست.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: مذاکره درباره بحث موشکی با ایران مانند این است که کسی بر سر ناموس خود مذاکره کند و اصلا نباید اجازه داد که اینها به خود جرئت دهند تا درباره این موضوع صحبت کنند.

حجت الاسلام صدیقی با تأکید بر اینکه آمریکا با انقلاب و اسلام مشکل دارد، خاطرنشان کرد: اگر جامعه اسلامی سلاح کافی داشته باشد غارت‌گری آمریکایی ها برچیده می‌شود. آنها از ابتدا می‌خواستند انقلابی با انگیزه دینی واقع نشود و به فضل الهی شکست خوردند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به شکست توطئه‌های آمریکایی ها در جنگ تحمیلی اظهار کرد: امام تکلیف را روشن کردند و فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و مواضع مقام معظم رهبری همانند سخنان ایشان است.

 

انتهای پیام/

 

مذاکره مجدد درباره برجام

طرح مذاکره موشکی با ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
این امریکا و اروپا هستند که باید تسلیحات اتمی و کشتار جمعی خودشان را نابود کنند و متعهد باشند که به دنبال انها نروند و دست از دشمنی با ما بردارند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
وقتی دست دشمن ما سلاح است چرا باید سلاح را کنار بگذاریم تا مورد حمله قرار گیریم سلاح ایران کاملا متعارف است اما انها سلاح کشتار جمعی دارند که باید نابود شود اما پاسخگو نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
بهترین کار همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
بهترین کار همینه
آخرین اخبار