خبرهایی از بیمه فعالان قرآنی تا زمان واریز یارانه و بهای سکه و طلا

همه فعالان قرآنی سراسر کشور تا پایان امسال بیمه می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛**همه فعالان قرآنی سراسر کشور تا پایان امسال بیمه می شوند. به گفته معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق آیین نامه فقط کسانی که بصورت تمام وقت در حوزه قرآن فعالیت می کنند مشمول این طرح می شوند.

** سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد : یارانه نقدی مهرماه، چهارشنبه 26 مهر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. یارانه مهر همچون ماههای قبل به‌ ازای هر نفر 4هزار و پانصد تومان است .

** سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: صرفاً  دو هزار و 430 دفتر زیارتی رسمی که اطلاعات آنها در سامانه اینترنتی سازمان حج و زیارت منتشر شده است مجاز به دریافت مدارک زائرین برای اخذ ویزای اربعین هستند.

افتتاح نمایشگاه عکس گروهی «نگاه پیر» در خرمشهر، ۳۰ اثر از دو بانوی خرمشهری به نام های راحیل موسوی و مریم منصوریان با موضوع سالمند از ۲۳ تا ۲۶ مهر ساعت ۱۷ تا ۲۰ به نمایش گذاشته شده است.   

** امروز در بازار هر قطعه سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و 312 هزار تومان و هرگرم طلای 18 عیار 123 هزار و 700 تومان معامله شد. نیم سکه 660 هزار تومان و ربع سکه هم :378 هزار تومان قیمت گذاری شد. 

انتهای پیام/د

خبرهایی از بیمه فعالان قرآنی تا زمان واریز یارانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.