انتشار سالانه 4 هزار مجموعه شعر در سطح کشور

مدیر بخش شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری گفت: سالانه 4 هزار مجموعه شعر در سطح کشور منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی داودی مدیر بخش شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در دهمین نشست کتاب‌خوان شعر کشور در کتابخانه مرکزی اردبیل افزود: سالانه 4 هزار مجموعه شعر در سطح کشور منتشر می‌شود که به همین منظور نیاز است برای حمایت از هنرمندان منتخب و برتر اقدامات لازم مبنای کار قرار داده شود.

وی با بیان به این که قرآن کریم نیز به اهمیت ادبیات و شعر اشاره کرده است افزود: نیاز است این موضوع همه‌گیر شود و بتوانیم با استعدادیابی و شناسایی هنرمندان به تمامی اهداف خود در راستای توسعه حوزه هنری دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

مدیر بخش شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری گفت: فرهنگ ایرانی آمیخته با هنر و شعر است و این موضوع در طول تاریخ مشهود است که به همین منظور نیاز است با پیشروی‌های شاعران منتظر یک اتفاق خوب در جهان باشیم و جایگاه هنری را در مرحله‌ مطلوبی در سطح کشور ببینیم.

داودی بیان کرد: نفوذ شعر نیز نسبت به سایر موارد در بین اقشار مختلف جامعه و از جمله سیاستمداران حائز اهمیت بوده است چرا که شاعران نگاه متفاوتی به جهان دارند و این در اثرات تولیدی آن‌ها به وضوح قابل مشاهده است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 

انتهای پیام/ح

فرهنگ ایرانی آمیخته با هنر و شعر است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.