مشارکت مردم با پلیس گامی اساسی در ایجاد امنیت پایدار

مشارکت مردم با پلیس گامی اساسی در جهت استقرار امنیت پایدار در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران امروز در جلسه نظارت تخصصی، قرارگاه جهادی آموزش و تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان گلوگاه، گفت: هدف از برگزاری جلسات در شهرستان‌ها هم اندیشی برای برطرف کردن معایب و نواقص با توجه به ظرفیت‌های موجود است.

وی افزود: بر این اساس ضمن رفع معایب و تقویت محاسن، خدمات انتظامی کیفی و مناسبی را به مردم ارائه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران به تحولات منطقه و توطئه دشمنان نظام در کشور‌های منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: منشاء این تحولات و توطئه‌ها آمریکا است تا با زیر سلطه بردن آنان بتواند، منابع نفتی و معدنی کشور‌ها را غارت کند.

سردار میرفیضی تلاش آمریکا در این عرصه را بی نتیجه و منتهی به شکست دانست و افزود: آمریکا هر روز به دنبال بهانه‌های جدید است و بی خبر از آن که انقلاب اسلامی ما در سطح جهانی در حال گسترش است.

وی گفت: آمریکا باید بداند که مردم در مقابل هرگونه زورگویی، زیاده خواهی و ظلم خواهند ایستاد و دست از حمایت کشورشان برنخواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه وضعیت منطقه و حوادث آن مسئولیت ما را دو چندان خواهد کرد، افزود: باید سخنان مقام معظم رهبری مبنی براستمداد از خداوند متعال، ارتباط قوی و صمیمانه با مردم، اقتدار همراه با رافت اسلامی و پایبندی به قانون را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

میرفیضی مشارکت مردم با پلیس را گامی اساسی در جهت استقرار امنیت پایدار در جامعه برشمرد و گفت: باید در این مسیر با اعتماد سازی و جلب مشارکت حداکثری و گسترش تعاملات امنیت اجتماعی را در جامعه ایجاد کرد.

وی از رهبرمعظم انقلاب که نیروی انتظامی را آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست اشاره کرد و افزود: اگر در تراز جامعه قرآنی و اسلامی و به عنوان پلیس مجاهد مسئول حرکت و پاسخگو باشیم با توجه به وظایف خطیر به یقین موفقیت‌های دوچندانی را کسب خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران مردم مداری را از وظایف مهم پلیس دانست و گفت: اگر درست و با خلوص نیت برای برای مردم کار کنیم آن‌ها نیز قدردان زحمات ما خواهند بود.

انتهای پیام/آ

مشارکت مردمی در ایجاد امنیت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.