شرکت‌های فعال در حوزه غذا در جشنواره رستوان محبوب

نخستین دوره جشنواره رستوان محبوب با حضور شرکت‌های فعال حوزه غذا درشهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: نخستین دوره جشنواره استانی رستوران محبوب به همراه نمایشگاه تخصصی موادغذایی و صنایع وابسته با حمایت این اداره و جامعه هتلداران و رستوران داران ۲۵ و ۲۶ مهر در مجتمع پذیرایی میزبان شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های فعال در حوزه غذا از جمله محصولات لبنی کاله، زمزم، مجتمع تجاری و گردشگری دنیای آرزو، گل‌ها، رستوران حاج مهرداد، کافه هنر، کافه تیر، کافه سو و شرکت زعفران یگانه در قالب ۲۷ غرفه در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بر ضرورت توجه به صنعت غذا و روش عرضه آن در رستوران‌ها برای جذب توریسم و گردشگر به این استان تاکید کرد و گفت: تهیه غذا تا توزیع آن برای گردشگر به ویژه وجود لیست غذا‌های سنتی باید در هتل‌ها و رستوران‌های مازندران مورد توجه قرار گیرد.

بزرگ نیا با اشاره به اینکه بهداشت و سلامت غذا و نیز سرویس‌دهی و خدمات ارائه غذا بسیار اهمیت دارد افزود: صنعت غذا، تجربه طعم‌های متفاوت و سبک‌های مختلف طبخ غذا از جمله فرصت‌های گردشگری در دنیا بوده که باید بخش خصوصی در حوزه گردشگری که در این رابطه فعال هستند به آن توجه کنند.

انتهای پیام/آ

جشنواره با طعم غذا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار