رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی کشور ؛

انتقاد رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی کشور از برخی رشته های ورزشی غیرقانونی

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی کشور از برخی رشته هایی که به صورت غیرقانونی در کشور برگزار می شود انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مجد آرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی کشور در نشست مجمع سالیانه هیئت ورزشهای همگانی استان یزد با تقدیر از فعالیت های استان با اشاره به ضرورت برگزاری هرچه زودتر انتخابات گفت : مقرر شد هرچه سریعتر ثبت نام ها انجام شده و انتخابات استان یزد به صورت قانونی و رسمی برگزار شود.

مجد آرا با انتقاد از برخی رشته هایی که به صورت غیرقانونی در کشور برگزار می شود تاکید کرد: در حال حاضر حدود یک هزار و 400 رشته همگانی در سطح دنیا وجود دارد که بسیاری از آنها با شرایط میهن اسلامی ما همخوانی نداشته و قابلیت اجرا ندارد.

وی گفت: فدراسیون ورزش های همگانی به دنبال تنوع ورزشی و جلب مشارکت تمام افراد برای ورود به عرصه مهم ورزش است ولی باید فعالیت های دقیق و قانونی انجام گیرد.

مجد آرا از فعالیت های خوب هیات ورزش های همگانی یزد قدردانی کرد و گفت: به پاس قدردانی از هیات این استان یک پکیج 100 میلیون ریالی تجهیزات ورزشی برای یزد در نظر گرفته شد که ارسال می شود.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی اشاره کرد : تا پایان امسال یک خودرو یا معادل قیمت آن برای استفاده هیات ورزش های همگانی استان یزد تامین می شود.

مجد آرا به اهمیت دوره های آموزشی ، جلب مشارکت همگان برای حضور فعال در عرصه ورزش و همچنین برگزاری برنامه های متنوع و مفرح برای اقشار مختلف و تامین سلامتی مردم و جوانان تاکید کرد.

در نشستی با حضور رئیس فدارسیون ورزشهای همگانی بر اهمیت دوره های آموزشی ، جلب مشارکت همگان برای حضور فعال در عرصه ورزش تاکید شد.

انتهای پیام/ ی

تاکید بر جلب مشارکت همگان برای حضور فعال در عرصه ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار