نیوزویک: میزان خودکشی زنان کهنه سرباز آمریکایی دو برابر زنان عادی است

میزان خودکشی در میان زنانی که در ارتش آمریکا خدمت کرده‌اند دو برابر زنان بالغ غیرنظامی است.

نیوزویک: میزان خودکشی زنان کهنه سرباز آمریکایی دو برابر زنان عادی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجله نیوزویک در گزارشی نوشت میزان خودکشی در میان زنان کهنه سرباز آمریکایی دو برابر زنان عادی است.

پایگاه اینترنتی نشریه نیوزویک در گزارشی نوشت: بر اساس آمار جدید اداره امور «سربازان بازگشته از جنگ»، میزان خودکشی در میان زنانی که در ارتش آمریکا خدمت کرده اند دو برابر زنان بالغ غیرنظامی است.

این آمار که روز جمعه منتشر شد به بررسی داده های مربوط به خودکشی در 50 ایالت به اضافه پورتوریکو و ناحیه کلمبیا می پردازد؛ این تجزیه و تحلیل بر روی 55 میلیون نفری که بین سال های 1970 و 2014 از خدمت سربازی بازگشته اند، انجام شد.

یافته های جدید نشان می دهد زنانی که از جنگ بازگشته و خودکشی کرده اند در مقایسه با زنان معمولی دو برابر است و از 1.88 در سال 2013 به 2.15 در سال 2014 افزایش یافته است.

این آمار قابل توجه است زیرا با افزایش میزان خودکشی سربازان زن از جنگ بازگشته در دهه گذشته مطابقت دارد. میزان خودکشی هم برای مردان و هم زنان در بین سال های 1999 و 2014 افزایش یافته است.

به طور کلی و در کل جامعه آمریکا، آمار خودکشی مردان بالاتر از زنان است، اما میزان خودکشی سربازان کهنه کار زن در بازه زمانی تحقیق مورد نظر افزایش بیشتری در مقایسه با آمار خودکشی مردان نظامی است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار